Szállítással kapcsolatos kérdések

Milyen szállítási módok vannak?

Ingyenes házhozszállítás (MPLfutárszolgálat) – Amennyiben 15:00 óráig leadod rendelésed 2 munkanapon belül házhoz szállítjuk

Ingyenes MPL Posta Pont (MOL- Coop PostaPont) – Amennyiben 15:00 óráig leadod rendelésed 2 munkanapon belül a választott PostaPontra szállítjuk és 4 napon belül átvehető a csomag

Személyes átvétel (Vektor Print Kft. 4400 nyíregyháza, Tokaji út 3. szám alatt) – Amennyiben 15:00 óráig leadod rendelésed másnap 12:00-tól átvehető rendelésed (Nyitva tartás: Hétköznap 8:30-tól 17:00-ig.)

Utánvét kezelés: 450 Ft (kivéve személyes átvétel)

További információkért kérlek kattints ide: Szállítási információk

Hol és mikor tudom átvenni a személyesen a vászonképet?

  • Személyes átvétel: Vektor Print Kft. 4400 nyíregyháza, Tokaji út 3. szám alatt

  • Amennyiben 15:00 óráig leadod a rendelésed, akkor másnap 12:00-tól átvehető a csomag amit 4 napig őrzünk meg.
    Kérlek ha későbbi időpontba tudnál érte jönni, akkor jelezd számunkra emailben: hello@vaszonkepvilag.hu

  • Nyitva tartás: Hétköznap 8:30-tól 17:00-ig.

  • Fizetés készpénzzel vagy bankkártyával

Térképért, és további információkért kérlek kattints ide: Szállítási információk

Ingyenes MPL Posta Pont (MOL- Coop PostaPont) – Amennyiben 15:00 óráig leadod rendelésed 2 munkanapon belül a választott PostaPontra szállítjuk, és 4 napon belül átvehető a csomag

Utánvét kezelés: 450 Ft

PostaPont-ok nyitva tartása: https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso?selectedPostTypes=postapoint

További információkért kérlek kattints ide: Szállítási információk

Hétköznap 8-17 óra között, ezért érdemes olyan átvételi címet megadnod (pl. munkahely), ahol ebben az időszakban át tudod venni a csomagot.

A csomag érkezéséről központi értesítést küldenek.
A kézbesítés részleteivel a központi ügyfélszolgálat elérhetőségén kaphatsz felvilágosítást a kézbesítés napján.

FONTOS!

Az átvétel során ellenőrizd, hogy a csomagoláson nem sérült, nem került-e felbontásra! Ha rendellenességet tapasztalsz, ellenőrizd a csomag tartalmát a fizetést követően!Sérült, hiányos csomag esetén vetess fel jegyzőkönyvet az átadóval és továbbítsd ügyfélszolgálatunk részére fényképeket mellékelve.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Miért nem kaptam számlát?

Kaptál, csak elektronikus formában küldtük el emailben csatolva. A számla aláírás és bélyegző nélkül is hiteles, kinyomtatva elszámolásra alkalmas. Ha nem találod a számlát tartalmazó levelet, keresd a spam vagy promóció mappába és húzd át az elsődleges mappába, hogy legközelebb már oda érkezzen.

Tudok kártyával fizetni?

Személyes átvétel során az üzletben készpénzzel és bankkártyával egyaránt fizethetsz.

Posta, MOL, és Coop Ponton is fizethetsz bankkártyával, ha az átvevőpont kártyaelfogadásra alkalmas.

Kiszállítás esetén is van lehetőség a bankkártyás fizetésre, ezért ha nem szeretnél készpénzzel fizetni, vagy válaszd a rendelés során az előre utalást vagy a bankkártyás fizetési módot, így az utánvét kezelés díját is megspórolod.
 
(Utánvét kezelés: 450Ft)

Miért nem kaptam visszaigazoló levelet?

Vagy rosszul adtad meg az e-mail címedet a rendelés során, vagy nem mentél végig a rendelési folyamaton, esetleg a spam vagy promóció mappába került. Ha spam vagy promóciós mappába szűrte a leveleződ, húzd át az elsődleges mappába, hogy az átvételi értesítők és a számla már ide érkezzen. Ha nem találod, írj levelet az ügyfélszolgálatra (hello@vaszonkepvilag.hu) hogy utána nézhessünk a rendelésednek.

Hétköznap 8-17 óra között, ezért érdemes olyan átvételi címet megadnod (pl. munkahely), ahol ebben az időszakban át tudod venni a csomagot.

A csomag érkezéséről központi értesítést küldenek.
A kézbesítés részleteivel a központi ügyfélszolgálat elérhetőségén kaphatsz felvilágosítást a kézbesítés napján.

FONTOS!

Az átvétel során ellenőrizd, hogy a csomagoláson nem sérült, nem került-e felbontásra! Ha rendellenességet tapasztalsz, ellenőrizd a csomag tartalmát a fizetést követően!Sérült, hiányos csomag esetén vetess fel jegyzőkönyvet az átadóval és továbbítsd ügyfélszolgálatunk részére fényképeket mellékelve.

Hogyan fizessek, ha az előre utalást választottam?

Rendelésed beérkezését követően díjbekérőt küldünk az e-mail címedre, ez alapján tudod előre utalni a vételárat, így az átvétel során már nem kell készpénzzel fizetned.

A díjbekérőben szereplő bankszámlaszámra utald el az abban szereplő összeget, közleménybe kizárólag a rendelési azonosítót szerepeltetve. A vételár kifizetésére 3 munkanap áll rendelkezésedre, ezt követően változhat a megrendelt termékek ára.

Ne utalj kérlek eltérő összeget mint a kiállított díjbekérőn szereplő összeg. Ha hozzárendeltél a korábbi rendelésedhez, írj a hello@vaszonkepvilag.hu címre, hogy vonjuk össze a két rendelést és küldjük ki újra a módosított díjbekérőt és csak ez alapján utlad el kérlek a vételárat.

Kérlek, hogy a közleménybe csak a rendelési azonosítót írd, ne írd be a nevedet, vagy a vásárolt terméket, mert a fizetést a rendelési azonosító alapján tudjuk kivezetni.

Nyitva tartás, ügyfélszolgálat, kapcsolat

Ügyfélszolgálatunk hétköznap 8:30-17.00 óráig áll rendelkezésedre hello@vaszonkepvilag.hu címen, ahol leveleidre lehetőség szerint pár perc múlva, de maximum 1 órán belül válaszolunk.

A 4400 Nyíregyháza Tokaji út 3. szám alatt található átvételi pontunkon rendelést és értesítést követően van lehetőséged átvenni megrendelésedet, hétfőtől-péntekig 8:30-17:00 óráig.

Telefonszámunk: 0670/325-66-20
hétfőtől-péntekig 8:30-17:00 óráig