Gyakran Ismételt Kérdések
Szállítással kapcsolatos kérdések
Ingyenes házhozszállítás (MPLfutárszolgálat) – Amennyiben 15:00 óráig leadod rendelésedet, 3 munkanapon belül házhoz szállítjuk a csomagot.
Ingyenes MPL Posta Pont (MOL- Coop PostaPont) – Amennyiben 15:00 óráig leadod rendelésedet, 3 munkanapon belül a választott PostaPontra szállítjuk csomagodat, ahol további 4 nap áll rendelkezésedre a küldeményed átvételére.
Személyes átvétel (Vektor Print Kft. 4400 nyíregyháza, Rákóczi út 98. szám alatt) – Amennyiben 15:00 óráig leadod rendelésed a következő munkanapon 12:00-tól átvehető rendelésed (Nyitva tartás: Hétköznap 9:00-tól 16:00-ig.)
Utánvét kezelés: 450 Ft (kivéve személyes átvétel)
További információkért kérlek kattints ide: Szállítási információk
- Személyes átvétel: Vektor Print Kft. 4400 nyíregyháza, Rákóczi út 98. szám alatt
- Amennyiben 15:00 óráig leadod a rendelésed, akkor következő munkanapon 12:00-tól átvehető a csomag amit 4 napig őrzünk meg.
Kérlek ha későbbi időpontban tudnál érte jönni, akkor jelezd számunkra emailben: hello@vaszonkepvilag.hu - Nyitva tartás: Hétköznap 09:00-tól 16:00-ig.
- Fizetés készpénzzel vagy bankkártyával
Térképért, és további információkért kérlek kattints ide: Szállítási információk
Ingyenes MPL Posta Pont (MOL- Coop PostaPont) – Amennyiben 15:00 óráig leadod rendelésed 2 munkanapon belül a választott PostaPontra szállítjuk, és 4 napon belül átvehető a csomag
Utánvét kezelés: 450 Ft
PostaPont-ok nyitva tartása: Itt megtekinthető
További információkért kérlek kattints ide: Szállítási információk
Hétköznap 8-17 óra között, ezért érdemes olyan átvételi címet megadnod (pl. munkahely), ahol ebben az időszakban át tudod venni a csomagot.
A csomag érkezéséről központi értesítést küldenek.
A kézbesítés részleteivel a központi ügyfélszolgálat elérhetőségén kaphatsz felvilágosítást a kézbesítés napján.
FONTOS!
Az átvétel során ellenőrizd, hogy a csomagoláson nem sérült, nem került-e felbontásra! Ha rendellenességet tapasztalsz, ellenőrizd a csomag tartalmát a fizetést követően!Sérült, hiányos csomag esetén vetess fel jegyzőkönyvet az átadóval és továbbítsd ügyfélszolgálatunk részére fényképeket mellékelve.
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Kaptál, csak elektronikus formában küldtük el emailben csatolva. A számla aláírás és bélyegző nélkül is hiteles, kinyomtatva elszámolásra alkalmas. Ha nem találod a számlát tartalmazó levelet, keresd a spam vagy promóció mappába és húzd át az elsődleges mappába, hogy legközelebb már oda érkezzen.
- Személyes átvétel során az üzletben készpénzzel és bankkártyával egyaránt fizethetsz.Posta, MOL, és Coop Ponton is fizethetsz bankkártyával, ha az átvevőpont kártyaelfogadásra alkalmas.Kiszállítás esetén is van lehetőség a bankkártyás fizetésre, ezért ha nem szeretnél készpénzzel fizetni, vagy válaszd a rendelés során az előre utalást vagy a bankkártyás fizetési módot, így az utánvét kezelés díját is megspórolod.(Utánvét kezelés: 450Ft)
Vagy rosszul adtad meg az e-mail címedet a rendelés során, vagy nem mentél végig a rendelési folyamaton, esetleg a spam vagy promóció mappába került. Ha spam vagy promóciós mappába szűrte a leveleződ, húzd át az elsődleges mappába, hogy az átvételi értesítők és a számla már ide érkezzen. Ha nem találod, írj levelet az ügyfélszolgálatra hogy utána nézhessünk a rendelésednek.
Rendelésed beérkezését követően díjbekérőt küldünk az e-mail címedre, ez alapján tudod előre utalni a vételárat, így az átvétel során már nem kell készpénzzel fizetned.
A díjbekérőben szereplő bankszámlaszámra utald el az abban szereplő összeget, közleménybe kizárólag a rendelési azonosítót szerepeltetve. A vételár kifizetésére 3 munkanap áll rendelkezésedre, ezt követően változhat a megrendelt termékek ára.
Ne utalj kérlek eltérő összeget mint a kiállított díjbekérőn szereplő összeg. Ha hozzárendeltél a korábbi rendelésedhez, írj a hello@vaszonkepvilag.hu címre, hogy vonjuk össze a két rendelést és küldjük ki újra a módosított díjbekérőt és csak ez alapján utlad el kérlek a vételárat.
Kérlek, hogy a közleménybe csak a rendelési azonosítót írd, ne írd be a nevedet, vagy a vásárolt terméket, mert a fizetést a rendelési azonosító alapján tudjuk kivezetni.
Nyitva tartás, ügyfélszolgálat, kapcsolat
Ügyfélszolgálatunk hétköznap 8:30-17.00 óráig áll rendelkezésedre a hello@vaszonkepvilag.hu címen, ahol leveleidre lehetőség szerint 2 órán belül válaszolunk nyitvatartási időnk alatt.
A 4400 Nyíregyháza Tokaji út 3. szám alatt található átvételi pontunkon értesítést követően van lehetőséged átvenni megrendelésedet.
Telefonszámunk: 0670/325-66-20 melyet munkanapokon 8:30-17:00-ig kezelünk.